LESSON 7 - PETS

22:06 Rudi Rood's English 1 Comments

Jeśli Twoje dziecko uczy się z Rudi Rood to na chwilę obecną przyswaja, a może nawet opanowało do perfekcji:

Kolory
Liczby 1-20
Dni tygodnia
Części ciała
Alfabet

Lekcje są proste, przyjemne i zabawne. Myślę, że warto zacząć :)

Pamiętaj o konkursie - jest tutaj

Jedna z Mam zainspirowała mnie do przygotowania lekcji o zwierzętach. Postanowiłam podzielić je na kilka kategorii. Zatem.. :)


Source: http://www.dna2diamonds.com/



Steve i jego szalone pomysły :)


Doszły mnie słuchy, że są dzieciaki, które lekcję rozpoczynają od Peppy, proszę bardzo :)

"Polly Parrot"


"The Pet Competition"


Rozmowa z misiem

Zapytaj misia o jego samopoczucie: 
How are you today? 
I'm fine, thanks. 

Ulubione zwierzątko

Zapytaj swoje dziecko jakie jest jego ulubione zwierzątko. Narysujcie je i powieście na ścianie w pokoju. 
My favourite pet is a cat.

Moja pierwsza książka

Wydrukuj i złóż razem z dzieckiem.


Source: http://www.kidzone.ws/

Bingo

U Edyty (www.extrovertic4kids.blogspot.com) znajdziecie bingo z domowymi pupilami. 

Zapytaj mnie jak grać



Tutaj jest 15 różnych kart do gry w Bingo od www.extrovertic4kids.blogspot.com

Puzzle



PUZZLE SĄ TU.


Dziękuję, że jesteś! <3
RR.

1 komentarz:

Our Sponsor